@Menjual Emas @Menjual Dinar @Membeli Emas @Membeli Dinar @Membeli Emas Terpakai @Membeli Surat Pajak


Rabu, 14 Oktober 2009

Bismillah Tawakkal 'Alallah

Membuka bicara, menyusun kata. Hari ini 13 Okt. 2009 aku beli emas 999.9 dengan harga RM2506.00 dengan pokli.

Sebenarnya pengetahuan aku tentang emas pelaburan ni amat sedikit. Oleh kerana keyakinan kepada emas dan berbekalkan sedikit maklumat yang sempat dikumpul melalui bacaan internet dsb. aku gagahkan juga untuk menceburi bidang pelaburan dan perniagaan ini.

Aku juga macam orang lain yang inginkan keuntungan dalam pelaburan. Harap-harap ia merupakan pilihan terbaik.

Mula balik umah cerita kat isteri, banyak tanya gak dia, nasib baik dapat fahamkan dengan ilmu yang sekelumit ini.

So... entri pertama ini mungkin amat terhad. Aku pun nak rehat tido jap lagi sekarang dah kul 4.00 pagi 14 Okt 09. Tido lambat sebab nak siapkan blog ni la :D:D

0 ulasan:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP